Türkiye'nin pek çok saygın şirket, cafe, restoran, teknoloji marketleri v quanto costa un trapianto di capelli e ajanslarına kurumsal kıyafet çözümleri getiren 'Washa' markasının sahibi Selda Tetik'in girişimcilik hikâyesi oldukça dikkat çekici.
Kurumsal kıyafetlerin soğuk yüzünü modanın sıcak renkleriyle buluşturan girişimci iş kadını, Washa markası ile işe ilk başladığında, "Evinde otur" diyen tekstilci kocası, onun taşeronu oldu. Tetik, yöneticiliğe kadar yükselmesine karşın bir sabah uyandığında aniden istifa edip modaya yönelmeye karar verdi. Bir arkadaşının işletmeleri için tasarım yapıp üretmesini rica etmesi de 'Washa'yı kurmasına yol açtı. Selda Tetik, o günleri şöyle anlatıyor:
Kategori : EKONOMİ